Pracownik administracyjny i organizacyjny z jęz. polskim
Do naszego biura w Libercu w Czechach poszukujemy pracownika administracyjnego i organizacyjnego na umowę o pracę.
Wymagamy
- wykształcenie średnie
- przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnej pozycji
- dobre predyspozycje komunikacyjne
- biegła obsługa komputera (MS Office - Word, Excel)
- znajomość języka polskiego w słowie i piśmie (native speaker – rodowity Polak)
- znajomość języka angielskiego lub czeskiego (podstawowa)
- niezawodność, niezależność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
- praca jest możliwa również na etat częściowy
Opis stanowiska pracy
- obsługa administracyjna i organizacyjna w dziale handlowym firmy
- komunikacja z polskimi firmami i klientami
- przygotowywanie kalkulacji cenowych, przygotowywanie danych do faktur, zlecenia, raportowanie
- udział w spotkaniach z przedstawicielami polskich partnerów biznesowych
- zajmowanie się codzienną korespondencją i tłumaczeniem tekstów (jęz. polski/jęz. czeski)
Osoba kontaktowa w sprawie stanowisk pracy
Miejscem pracy jest Liberec, niekiedy delegacje do Wrocławia.
Praca od zaraz.
Bernadeta Zapadlová + 48 514 126 840, praca@rengl.pl
Jeżeli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem pracy, wypełnij i wyślij ten Prosty kwestionariusz Wykaz wolnych miejsc pracy