Specjalista ds. sprzedaży / Account manager
Obecnie do naszego biura w Libercu (CZ) poszukujemy pracownika Specjalista ds. sprzedaży / Account manager
Wymagamy
- wykształcenie średnie
- przynajmniej małe doświadczenie na podobnej pozycji
- biegła obsługa komputera (MS Office - Word, Excel, Outlook)
- dobry kontakt z klientem, komunikatywność, odpowiedzialność w wykonywaniu zadań
- przyjemna aparycja, zdolności organizacyjne
- mile widziana jest podstawowa znajomość języka czeskiego lub angielskiego, ale nie jest to warunek konieczny
- komunikacja z klientami i w biurze w języku polskim
Opis stanowiska pracy
- - przyjmowanie zleceń, komunikacja z polskimi klientami, dostawcami i pracownikami firmy
- - przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz obsługa administracyjna biura
- - obsługa w zakresie przygotowania do wyklejania plakatów (tabelki, instrukcje, raporty)
- - kontrola dokumentacji fotograficznej, raportowanie
- - obsługa komputera, email, telefonów od polskich klientów
- - praca w biurze od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:30 lub na podstawie porozumienia
Oferujemy:
- - długoterminową pracę
- - dobre warunki płacowe, premie za realizację celów sprzedażowych
Osoba kontaktowa w sprawie stanowisk pracy
Miejscem pracy jest Liberec, ul. Zákopnická 354/11.
Prosimy o zasłanie CV wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym.
Praca od zaraz
Iveta Renglova, tel. +48 514 126 840, e-mail: iveta.renglova@rengl.pl, info@rengl.pl
Jeżeli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem pracy, wypełnij i wyślij ten Prosty kwestionariusz Wykaz wolnych miejsc pracy