Specjalista ds. sprzedaży / Account manager

Obecnie do naszego biura w Libercu (CZ) poszukujemy pracownika Specjalista ds. sprzedaży / Account manager

Wymagamy

- wykształcenie średnie

- przynajmniej małe doświadczenie na podobnej pozycji

- biegła obsługa komputera (MS Office - Word, Excel, Outlook)

- dobry kontakt z klientem, komunikatywność, odpowiedzialność w wykonywaniu zadań

- przyjemna aparycja, zdolności organizacyjne

- mile widziana jest podstawowa znajomość języka czeskiego lub angielskiego, ale nie jest to warunek konieczny

- komunikacja z klientami i w biurze w języku polskim

 

Opis stanowiska pracy

  • - przyjmowanie zleceń, komunikacja z polskimi klientami, dostawcami i pracownikami firmy
  • - przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz obsługa administracyjna biura
  • - obsługa w zakresie przygotowania do wyklejania plakatów (tabelki, instrukcje, raporty)
  • - kontrola dokumentacji fotograficznej, raportowanie
  • - obsługa komputera, email, telefonów od polskich klientów
  • - praca w biurze od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:30 lub na podstawie porozumienia

 

Oferujemy:

  • - długoterminową pracę
  • - dobre warunki płacowe, premie za realizację celów sprzedażowych

Osoba kontaktowa w sprawie stanowisk pracy

Miejscem pracy jest Liberec, ul. Zákopnická 354/11.

 

Prosimy o zasłanie CV wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym.

Praca od zaraz

 

Iveta Renglova, tel. +48 514 126 840, e-mail: iveta.renglova@rengl.pl, info@rengl.pl

Jeżeli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem pracy, wypełnij i wyślij ten   Prosty kwestionariusz     Wykaz wolnych miejsc pracy